پرش به محتوا

عکس کیر و کونم..

ژوئن 30, 2012

کیر
کیر من
کیر شل
کیر و کون
سوراخ کیر
کیر شل افتاده
کیر آویزون
کونم کون خوشگل
کون
کون براق زیبا و صاف بی مو
کونم
کیر دراز
کیر
کون کیر
من کونی هستم
منو بکن
عکس کون سکسی
penis
ass
butt
جغ زدن
جلق زدن
استمنا

;koon


From → Uncategorized

29 دیدگاه
  1. خاک برسر معتادت کنن

  2. از کدوم عکس کونم یا کیرم خوشتون اومد.. چرا!؟

  3. fuck me fuck you پیوند پایدار

    جون ، اگه بچه تهرانی آیدی یاهوی منو اد کن با هم یه سکس دو طرفه بکنیم !!!

    laqaram@yahoo.com

  4. عاشق کیرت شدم/ پیوند پایدار

    عاشق کیرت شدم/

  5. میای سکس کنیم

  6. 09367686925

    کونی از مشهد هست درخدمتیم پولم میدم
    -22

  7. کلیپ س.ک.س.ی ایرانی
    4shared.com/rar/GWunTfG-/mov00085.html
    2shared.com/file/JEgzHxZ3/mov00085.html
    mediafire.com/?79dcvj7iu74gvfi
    پسورد : looti.net

  8. کونت خوبه.معلومه تنگه.کیرتم خداییش خوبه.خوشگله و خوردنی

  9. کیرتو بخورم.جیگر.کونتم بلیسم.

  10. مادرت گاییدم ولد زنا.

  11. من دوست دارم یکی تو دهن من بشاشه
    کی میخواد مادر منو بکنه منم تخماشو بخورم

  12. سلام من آرش هستم از تهران لطفا فقط و فقط پسرهای خوشگل و مفعول و زیر 24 سال بهم ایمیل بزنند . منتظرم .
    arash2883@yahoo.com

  13. کون دوست!!! پیوند پایدار

    عکست خیلی حرکت زشتی بود…..روکتاب قرآن…استقفرالله!!!!!

  14. کون دوست!!! پیوند پایدار

    اگه کونی هستی بده بکونیم……

  15. حرومیا اون عکس بالای صفحه چیه گذاشتید .یه چیزی شنیدید دیگه نمیدونید چه خبره.غربیا که پایه گذارش بودن یه زری زدن توش موندن شماها که فقط تقلید چشم بسته بلدید.این کتابو با استدلال نمیتونن رد کنن مجبورن زنازادگی خودشونو به رخ بکشن.شماهام که هرچی اونا میدن میخورید .خاک بر سر اونی که این عکسو دیدو صداش در نیومد

  16. خاک بر سر اون کسی عکس رو گذاشته بالا . کونت پارست بدبخت

  17. مادر کسی که به قران بی احترامی بکنه

  18. خوب بچه کونی هر گهی میخوری بخور اما کاری که نمیدونی چه عاقبتی دارهنکن.اگه قرآنه که کارت زاره چون اون ضرری واست نداشته اما تو بی احترامی کردی.وقتی به موقع اش به کونت گذاشتن میفهمی گه زیادی خوردی

  19. بی پدر مادر پیوند پایدار

    خدا ایشاااله ذلیل و خوارت کنه که بفهمی که چه انی خوردی که حالا حالاها باید جواب پس بدی
    نه دنیا داری نه آخرت
    کی توی گه رو پس انداخته
    برو از ننت بپرس چکار کرده

  20. خاک عالم رو قران توهینه حداقل رو کوس ابدار میزاشتی

  21. بنده حقیر خدا پیوند پایدار

    مادر جنده به همون قرآن میسپارمت

  22. بنده خدا پیوند پایدار

    حرومزاده ی بدبخت…کس ننت.

  23. madar jende malom nis nanat che gohi khorde k jakesh bedonya omadi hamun ghoran dahaneto servic mikone

  24. کثافت ، خیلی پستی…..

  25. بده بکنیم دادا خوب کونی هستیا خواستی ما فقط میکنیم

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

